Welcome...

Ahad, 20 Mac 2011

My LOve.....

i wnt to share smething about this guy...
dialah cinta pertama aku....
aku kenal dia....dari kawan sekelas aku..ala zaman budk2...men kcau2 pakai no.phone
thanks to hafis ismail coz kenalkan aku ngn sepupu dia tu yang mana kini jadi kekasih hati aku
cam poyo je kan
tapi thats the truth...
nama guy ni ajip....dia ni sebaya ngn aku juz dia tua bulan dari aku
so kira tua gak r dari aku kan.. 
kitorg kenal cinta dalam usia yang muda...so banyak cabaran yang ditempuh
setelah setahun bercinta...hubungan kitorg dapat dugaan..
der janda ni suka kat ajip...
cuba nak pisahkan kitorg..gne cam2 cara termasuk pakai bomoh..
mybe pasangan len der tempuh dugaan yang lagi maha hebat dari kitorg
tpi yg pasti...dugaan yag dtg tu...as ujian kat cnta ni.
kitorg putus hubungan sekejap...
then jmpe..n sambung balik...
skrg...alhamdulillah...dah 6 tahun...kitorg bersama
karakter dia yang bersahaja tu yg wat aku giler dia sgt
time der mslah...aku jer kot glabah...'
tapi dia relaks...jer..time aku marah....dia jadi air....sejukkan kemarahan aku...TAPI time dia marah..
emm..dia leibh suka diamkan diri dari berbincang
klu nk berbincang...tunggu r dlm 2 or 3...or 4...or 5...hari..hah,baru dpat dgr sore dia.
wlupun dia ni sebaya ngn aku...tpi pemikiran dia xmcm lelaki yg sebaya ngn dia...lebih matang...
i like.....
i hope...hubungan ni....InsyaAllah kekal...hingga akhir hyat...
i hope smeday....i will be his beloved wife....
aku nak share susah n senang ngn dia..
jaga dia time dia sakit
give him support when dia der problem n per jer yg dia minat
jadikan dia manusia paling bahagia dlm hidup...
semoga aper yang aku harapkan akan termakbul...coz
tanpa dia....aku bkn nadia yang seceria cam sekarang...

2 ulasan:

  1. weeeeeeee....nk bgtau sumtink..tdi nk tlis kt chatbox..pastu de widget daun2 tuhh...so bile klik kluo widget tuhh....xleh nk tlis kt chatbox...wuuuwuuu

    BalasPadam
  2. amboi2..nad semoga bahagia selalu..best tgok kwn2 hepi...semoga kekal sepanjg hayat

    BalasPadam